View Full Version : ABP Paris- uwaga na nich
pewnie wiekszosc z Was slyszala o ABP Paris- cholernie droga ale tez do tej pory cholernie dobra paryska pracownia paskow
zamowilem u nich tym razem miodowego aligatora "z dziobami" :) wczesniej juz mialem ten pasek i bylem super zadowolony; tym razem dali ciala na calej linii :mad:
- krzywe szycie
- kazda dziurka innego rozmiaru
- zle dobrane kawalki skory- na jednej czesci z jednym rzedem "dziobow", na drugim z dwiema; do tego zgrubienia sa tez na czesci z dziurkami przez co zle sie go nosi (skora w tym miejscu jest ekstremalnie twarda)
myslalem, ze zatrudnili jakiegos nowego czlowieka i grzecznie zlozylem reklamacje- kazdemu moze sie zdarzyc wpadka; okazalo sie, ze pasek zostal uszyty przez samego wlasciciela i ten ma gleboko w powazaniu moje roszczenia wymiany paska na wolny od wad :mad: pasek kosztowal mnie bagatela 335 Euro... :(
na zdjeciach malo co widac, zrobione na szybko telefonem :o
w Polsce rozumiem, ale w tym przypadku? Az dziw bierze, ze obce jest im pojecie "returning customer" :/
zaufanie buduje sie dlugo, ale zepsuc mozna je jednym glupim posunieciem - tutaj ich wzrok nie siega, ale moze opisz to na miedzynarodowym forum? Powinni temat przemyslec i zareagowac nalezycie. Jesli tego nie zrobia, to przyszlo Ci zaplacic duza cene za wiedze, ze z tymi ludzmi nie warto robic interesow.
Tym bardziej chwala Ci za to, ze ta wiedza dzielisz sie z innymi
powodzenia!
AdamLuczak
13-10-2009, 23:32
LOL :O
Adam
Jeżeli na prawdę pasek został uszyty przez samego właściciela to musiał on sporo wypić przed pracą.
Dziwi mnie to bardzo, ABP ... ?
Wczoraj dotarły do mnie ich dwa paski i oba są ok, tzn. szycie może nie jest idealne, ale to co u Ciebie widać to straszne dziadostwo!
mnie bardziej dziwi to, ze cholerniki ida w zaparte, ze to wcale nie sa niedorobki i wrecz powinienem sie cieszyc, ze tak pieknie widac reczna robote ;) odpisali mi, ze jak chce proste szwy i rowne dziurki to powinienem kupic sobie pasek "fabryczny" :eek: jeszcze sie przerzucamy mailami, dam znac jak sie skonczy ta historia...
Jeżeli nadal będą upierać się przy swoim koniecznie opisz sytuację na zagranicznym forum.
ciekawe, czy w prawie EU rowniez obowiazuje mozliwosc zwrotu zakupionego via net produktu w ciagu 10 dni bez podania przyczyny (nie wykazujacego sladow uzytkowania)?
Rafał, to jest jakaś MASAKRA! Normalnie jestem w CIĘŻKIM szoku...CIĘŻKIM!!!
Pan Igor
19-10-2009, 12:35
Moje dotychczasowe doświadczenia z ABP by wykluczały stworzenie takiego paska, wysłanie go klientowi i obiekcje przy jego reklamacji. Powodzenia w dochodzeniu swoich słusznych praw! Taki pasek jest nie do przyjęcia.
Straszna amatorka. Według mnie można ich obsmarować na forum światowym.
Straszna amatorka. Według mnie można ich obsmarować na forum światowym.
Jaka amatorka? To jest masakra, tragedia i zwykłe chamstwo w stosunku do klienta a nie amatorka. Ten pasek nie miał prawa ujrzeć światła dziennego, powinien zostać zmielony i koniec :mad:
tommybox
26-01-2010, 17:22
....dam znac jak sie skonczy ta historia...
Odgrzewam temat, bo zamierzam / zamierzałem? u nich zamówić pasek - więc proszę daj znać jak to się skończyło...
pozdrawiam
po wielkich naciskach z wielka "laska" zamienili w koncu pasek na zupelnie inny (z innej skory); ten jest juz zrobiony jak najbardziej w porzadku ale niesmak duzy zostal i sam z ABP juz paska na pewno zamawial zadnego nie bede
vBulletin v3.6.7, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.