PDA

View Full Version : ABP Paris- uwaga na nich


PcStud
13-10-2009, 19:39
pewnie wiekszosc z Was slyszala o ABP Paris- cholernie droga ale tez do tej pory cholernie dobra paryska pracownia paskow

zamowilem u nich tym razem miodowego aligatora "z dziobami" :) wczesniej juz mialem ten pasek i bylem super zadowolony; tym razem dali ciala na calej linii :mad:
- krzywe szycie
- kazda dziurka innego rozmiaru
- zle dobrane kawalki skory- na jednej czesci z jednym rzedem "dziobow", na drugim z dwiema; do tego zgrubienia sa tez na czesci z dziurkami przez co zle sie go nosi (skora w tym miejscu jest ekstremalnie twarda)

myslalem, ze zatrudnili jakiegos nowego czlowieka i grzecznie zlozylem reklamacje- kazdemu moze sie zdarzyc wpadka; okazalo sie, ze pasek zostal uszyty przez samego wlasciciela i ten ma gleboko w powazaniu moje roszczenia wymiany paska na wolny od wad :mad: pasek kosztowal mnie bagatela 335 Euro... :(

na zdjeciach malo co widac, zrobione na szybko telefonem :o

matej
13-10-2009, 23:10
w Polsce rozumiem, ale w tym przypadku? Az dziw bierze, ze obce jest im pojecie "returning customer" :/

zaufanie buduje sie dlugo, ale zepsuc mozna je jednym glupim posunieciem - tutaj ich wzrok nie siega, ale moze opisz to na miedzynarodowym forum? Powinni temat przemyslec i zareagowac nalezycie. Jesli tego nie zrobia, to przyszlo Ci zaplacic duza cene za wiedze, ze z tymi ludzmi nie warto robic interesow.
Tym bardziej chwala Ci za to, ze ta wiedza dzielisz sie z innymi

powodzenia!

AdamLuczak
13-10-2009, 23:32
LOL :O

Adam

krystek
14-10-2009, 14:38
Jeżeli na prawdę pasek został uszyty przez samego właściciela to musiał on sporo wypić przed pracą.

draleks
14-10-2009, 23:52
Dziwi mnie to bardzo, ABP ... ?
Wczoraj dotarły do mnie ich dwa paski i oba są ok, tzn. szycie może nie jest idealne, ale to co u Ciebie widać to straszne dziadostwo!

PcStud
15-10-2009, 00:10
mnie bardziej dziwi to, ze cholerniki ida w zaparte, ze to wcale nie sa niedorobki i wrecz powinienem sie cieszyc, ze tak pieknie widac reczna robote ;) odpisali mi, ze jak chce proste szwy i rowne dziurki to powinienem kupic sobie pasek "fabryczny" :eek: jeszcze sie przerzucamy mailami, dam znac jak sie skonczy ta historia...

krystek
15-10-2009, 12:38
Jeżeli nadal będą upierać się przy swoim koniecznie opisz sytuację na zagranicznym forum.

matej
15-10-2009, 13:47
ciekawe, czy w prawie EU rowniez obowiazuje mozliwosc zwrotu zakupionego via net produktu w ciagu 10 dni bez podania przyczyny (nie wykazujacego sladow uzytkowania)?

PiterM
18-10-2009, 01:56
Rafał, to jest jakaś MASAKRA! Normalnie jestem w CIĘŻKIM szoku...CIĘŻKIM!!!

artme
19-10-2009, 12:29
Piknie... :-/

Pan Igor
19-10-2009, 12:35
Moje dotychczasowe doświadczenia z ABP by wykluczały stworzenie takiego paska, wysłanie go klientowi i obiekcje przy jego reklamacji. Powodzenia w dochodzeniu swoich słusznych praw! Taki pasek jest nie do przyjęcia.

kkwpk
19-10-2009, 17:20
Straszna amatorka. Według mnie można ich obsmarować na forum światowym.

PiterM
20-10-2009, 16:49
Straszna amatorka. Według mnie można ich obsmarować na forum światowym.
Jaka amatorka? To jest masakra, tragedia i zwykłe chamstwo w stosunku do klienta a nie amatorka. Ten pasek nie miał prawa ujrzeć światła dziennego, powinien zostać zmielony i koniec :mad:

tommybox
26-01-2010, 17:22
....dam znac jak sie skonczy ta historia...

Odgrzewam temat, bo zamierzam / zamierzałem? u nich zamówić pasek - więc proszę daj znać jak to się skończyło...

pozdrawiam

PcStud
26-01-2010, 17:32
po wielkich naciskach z wielka "laska" zamienili w koncu pasek na zupelnie inny (z innej skory); ten jest juz zrobiony jak najbardziej w porzadku ale niesmak duzy zostal i sam z ABP juz paska na pewno zamawial zadnego nie bede