Paneristi.pl

Paneristi.pl (http://paneristi.pl//index.php)
-   Regulamin oraz misja forum Paneristi.pl (http://paneristi.pl//forumdisplay.php?f=7)
-   -   Proszę o pomoc! (http://paneristi.pl//showthread.php?t=631)

Marcin 14-07-2010 20:38

Proszę o pomoc!
 
Witam Wszystkich serdecznie,
od dawna czytam to zacne forum i ponieważ już od dłuższego czasu produkty Panerai mnie fascynują postanowiłem dołączyć do grona posiadaczy zegarków tej marki.
Na razie szukam zegarka używanego. I tutaj mam wielką prośbę o pomoc; na stronach chrono24 znalazłem PAMa 70, który bardzo mi się sodobał, zwłaszcza kolorystycznie:
http://www.chrono24.com/pl/search/in...ODEL=lum inor marina&SEARCH_MOVEM[]=1&ADATTRIBUTES[]=103&ADATTRIBUTES[]=104&SEARCH_PCURR=EUR&SEARCH_PMAX=5000&SORTORDER=1 &numresults=58

Nie znam się na cenach używanych zegarków tego produenta. Chcą za niego 2.7000 euro. Skontaktowałem się z właścicielem i wiem, że pasek nie jest oryginalny. Czy cena jak na 9-letni zegarek nie jest zbyt wygórowana? Na co zwracać uwagę?
Bardzo proszę o Wasze uwagi i sugestie.
Będę bardzo zobowiązany,
pozdrawiam
Marcin

zardz 14-07-2010 22:24

Odp: Proszę o pomoc!
 
Witam, jako poczatkujacy miłosnik Panerai wypowiem moje zdanie: cena rzecz względna- zależy od stopnia determinacji, ale: jeśli jesteś dzieckiem/młodzieńcem to bierz 40mm, jeśli jesteś mężczyzną(nawet powiedzmy szczupłym) szukaj 44m. Warto. Pozdrawiam, zardz.

Marcin 15-07-2010 01:34

Odp: Proszę o pomoc!
 
Cytat:

Napisał zardz (Post 3062)
Witam, jako poczatkujacy miłosnik Panerai wypowiem moje zdanie: cena rzecz względna- zależy od stopnia determinacji, ale: jeśli jesteś dzieckiem/młodzieńcem to bierz 40mm, jeśli jesteś mężczyzną(nawet powiedzmy szczupłym) szukaj 44m. Warto. Pozdrawiam, zardz.