Paneristi.pl  

Wróć   Paneristi.pl > Regulamin oraz misja forum Paneristi.pl
FAQ Użytkownicy Kalendarz Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
  #1  
Stary 14-07-2010
Marcin Marcin is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: Jul 2010
Posty: 26
Domyślnie Proszę o pomoc!

Witam Wszystkich serdecznie,
od dawna czytam to zacne forum i ponieważ już od dłuższego czasu produkty Panerai mnie fascynują postanowiłem dołączyć do grona posiadaczy zegarków tej marki.
Na razie szukam zegarka używanego. I tutaj mam wielką prośbę o pomoc; na stronach chrono24 znalazłem PAMa 70, który bardzo mi się sodobał, zwłaszcza kolorystycznie:
http://www.chrono24.com/pl/search/in...ODEL=lum inor marina&SEARCH_MOVEM[]=1&ADATTRIBUTES[]=103&ADATTRIBUTES[]=104&SEARCH_PCURR=EUR&SEARCH_PMAX=5000&SORTORDER=1 &numresults=58

Nie znam się na cenach używanych zegarków tego produenta. Chcą za niego 2.7000 euro. Skontaktowałem się z właścicielem i wiem, że pasek nie jest oryginalny. Czy cena jak na 9-letni zegarek nie jest zbyt wygórowana? Na co zwracać uwagę?
Bardzo proszę o Wasze uwagi i sugestie.
Będę bardzo zobowiązany,
pozdrawiam
Marcin
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Stary 14-07-2010
zardz zardz is offline
Member
 
Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 33
Domyślnie Odp: Proszę o pomoc!

Witam, jako poczatkujacy miłosnik Panerai wypowiem moje zdanie: cena rzecz względna- zależy od stopnia determinacji, ale: jeśli jesteś dzieckiem/młodzieńcem to bierz 40mm, jeśli jesteś mężczyzną(nawet powiedzmy szczupłym) szukaj 44m. Warto. Pozdrawiam, zardz.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Stary 15-07-2010
Marcin Marcin is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: Jul 2010
Posty: 26
Domyślnie Odp: Proszę o pomoc!

Cytat:
Napisał zardz Zobacz post